Aktualności
Start Aktualności Klienci Enei zamiast faktur otrzymują wezwanie do zapłaty
Artykuł

Klienci Enei zamiast faktur otrzymują wezwanie do zapłaty

Jak informuje Enea na swojej stronie internetowej na obszarze szczecińskim pojawiają się przesunięcia w wysyłce rachunków za prąd. Niektórzy klienci zamiast faktury otrzymują wezwanie do zapłaty. Dostawca energii sytuację tłumaczy problemami technicznymi związanymi z wdrażaniem nowego systemu obsługi.

Opóźnione rachunki za prąd

Klienci Enei z terenu szczecińskiego, którzy nie otrzymali na czas faktury za energię elektryczną albo zamiast niej odebrali wezwanie do zapłaty proszeni są o kontakt mailowy ([email protected]) bądź telefoniczny (numer infolinii Enea 611 111 111). Jak zapewnia Enea każde ze zgłoszeń będzie indywidualnie rozpatrzone, a pracownicy firmy pomogą w rozwiązaniu problemów z niesłusznie wysyłanymi wezwaniami do uregulowania należności.

Zmiany w Enei

Enea na obszarze szczecińskim od 1 czerwca 2015 roku zmieniła numery kont, a od 1 lipca br. uruchomiła e-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Klienci indywidualni oraz małe przedsiębiorstwa mogą sprawdzić autentyczność numeru rachunku poprzez porównanie numeru rachunku z faktury do wzoru, który znajduje się na stronie dostawcy energii.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Sprzedawcy prądu biją się o metro
11 Grudzień 2014

Sprzedawcy prądu biją się o metro

Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita” wielu sprzedawców energii elektrycznej jest bardzo zainteresowanych ogłoszonym z ubiegłym tygodniu przetargu na z...
Energa, Enea i Tauron mają nowych prezesów
09 Grudzień 2015

Energa, Enea i Tauron mają nowych prezesów

Trwają wielkie zmiany z zarządach spółek energetycznych. Wymiana prezesów odbyła się już w Enerdze, Enei oraz Tauronie. Póki swoje stanowisko utrzymuj...
Sprawę załatwisz nie tylko w Enea BOK, ale i przez Internet
08 Wrzesień 2015

Sprawę załatwisz nie tylko w Enea BOK, ale i przez Internet

Od początku września klienci Enei z obszaru bydgoskiego mają możliwość skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Dostęp do eBOK otrzymają ...
Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!
05 Listopad 2015

Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!

Do stycznia 2016 roku będzie trwać zmiana informatycznego systemu obsługi klientów – informuje Enea. Poznańska spółka zmienia m.in. numery do opłacani...
Sprzedawcy prądu i gazu zawyżają opłaty
18 Styczeń 2016

Sprzedawcy prądu i gazu zawyżają opłaty

Jak donoszą brytyjskie media firmy sprzedające energię elektryczną i gaz na Wyspach pobierają zbyt duże opłaty. W ostatnim czasie na rynku hurtowym ce...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7